torsdag den 12. marts 2015

*** BARSEL ***

Efter en uge med influenza er denne torsdag en perfekt dag at blive rask på ;) #SOL #FORÅR #BABY #PÅ #VEJ <3



Jeg er tilbage i salonen i morgen. Tak til mine søde kollegaer der har stået til rådighed og hjulpet til så meget som muligt, og selvfølgelig vores tålmodige kunder :)

Der er nu 6 uger til at jeg skal på barsel. Jeg håber at nå at se så mange af jer som overhovedet muligt inden. Der kan bestilles tid hos mig til og med den 26 april. Hvis alt går som det skal er jeg tilbage i salonen i starten af September 2015:)

Mine arbejdsdage i salonen den næste tid er 
tirsdag,
onsdag,
fredag 
lørdag.




FORÅRS KØB :

Vi har forårskuller og jeg har baby på hjernen, så lidt lækkert til jer.

Køb en  Kevin Murphy shampoo til 119,- Normal pris 196,-

En fantastisk shampoo til hele familien


Eller et lækkert krøllejern fra HH-Simonsen til 549,- 
Normal pris 799,-